رویــــــــای خیــــــــــس
رویــــــــای خیــــــــــس
بــــــــــــــگـذار این گـونه بگـویــــم :
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط سپیده |


خدایا بسته ای چشـــــــــــــــمان بینایم به این دنیا

ندیدم رنگ زیبایی فقط حس میکـــــــــــــنم شب را

گرفتی از نگاه من طلوع صبح و خورشــــــــــــیدش

منم توصیف آن ماهی که مشتاقــــــ
ـــم به این دریا

من و آواز تنهـــــــــایی و دوری از همه مــــــــــــردم

عصایم همــــــــــــدم من شد در این دنیای وانفسا

خدایا شـــــــاکرم بر این ، که بستی چشم کورم را

ندیدن بهتر از اینســـــــــت که بینم رنج انســـــــانها

خوشم با چشم دل دیدن که دل دنیای احساسست

ندادم دل به دنیا و ندارم غــــــــــــــصه فـــــــــــردا



نظرات شما عزیزان:

ایوب
ساعت1:31---4 مرداد 1391
تو قابِ عکس مرا دیده‌ای، نمی‌دانی
نشاطِ چهره‌ی در قابِ من به هم خورده است
غم تو را نسرودم وگرنه می‌دیدی
که وزن، در غزلِ ناب من به هم خورده است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.